Το Social Media  Marketing ή Social Media Optimization (SMO) αποτελεί ένα ωφέλιμο για την επιχείρησή σας κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες σας και ένα μέσο για την προσέλκυση νέων πελατών. Έχετε τη δυνατότητα να ενισχύσετε την εταιρική σας ταυτότητα και να διαχειριστείτε καλύτερα τη φήμη σας στο διαδίκτυο (branding and Reputation Management) καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν ως βάση από την οποία ο οργανισμός μπορεί να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό- στοχό του.

Το Social Media  Marketing ωφελεί εταιρείες και ιδιώτες, παρέχοντας τους ένα πρόσθετο κανάλι για την υποστήριξη των πελατών τους , ένα μέσο για να κερδίσουν πελάτες. Επίσης βοηθούν στην προσέλκυση και διατήρηση νέων πελατών και στην διαχείρισης της εταιρικής ταυτότητας-φήμης τους στο διαδίκτυο. Βασικοί παράγοντες που εξασφαλίζουν την επιτυχία του είναι η σχέση τους με τον πελάτη, την αξία που τους προσφέρει και τη δύναμη της θεμέλιο πάνω στο οποίο είναι χτισμένη. Μια ισχυρή βάση χρησιμεύει ως βάση ή πλατφόρμα στην οποία ο οργανισμός μπορεί να συγκεντρώνει τις πληροφορίες του και άμεσους πελάτες για τις πρόσφατες εξελίξεις του μέσω άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, όπως τα άρθρα και δημοσιεύματα τύπου.

Για παράδειγμα το Facebook με τα 600 εκατομμύρια μελών αποτελεί ένα βασικό εργαλείο των εταιρειών που δημιουργούν εταιρικά Fan Pages, προσελκύουν fans και επικοινωνώντας μέσω της fan page περνούν το εταιρικό μήνυμα τους άμεσα και φθηνότερα σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας όπως έντυπη διαφήμιση.

Το Social Media Marketing είναι μια πρόσφατη προσθήκη-μέθοδος στο πλάνο  εταιρικής επικοινωνίας  marketing  των εταιρειών. Το πλάνο εταιρικής επικοινωνίας  marketing συντονίζει τα μέρη του μίγματος προώθησης, όπως: διαφήμιση, προσωπικές πωλήσεις, δημόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων κτλ. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκε και το Viral Marketing σαν μια ακόμα τεχνική. Στο παραδοσιακό μοντέλο των επικοινωνιών υπάρχει το περιεχόμενο, η συχνότητα, το χρονοδιάγραμμα, καθώς και το μέσο επικοινωνίας της εταιρείας με τον εξωτερικό συνεργάτη όπως  διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες marketing, έρευνας και των επιχειρήσεων της έρευνας ή εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Ωστόσο, η αύξηση της χρήσης  των Social Media ( Facebook, Linkedin, Twitter) έχει επηρεάσει τον τρόπο που επικοινωνούν οι εταιρείες με την αγορά-στόχο και τους πελάτες τους. Με την εμφάνιση του Web 2.0, το διαδίκτυο αποτελεί ένα σύνολο εργαλείων που επιτρέπει  στους ανθρώπους και εταιρείες να οικοδομήσουν κοινωνικές και επιχειρηματικές συνδέσεις, να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να συνεργάζονται σε projects  στο διαδίκτυο.

Τα προγράμματα Social Media Marketing συνήθως εστιαστούν τις προσπάθειες τους στη δημιουργία περιεχομένου που προσελκύει την προσοχή και των χρηστών-αναγνωστών  για να το μοιραστεί με τα κοινωνικά δίκτυα τους. Ένα εταιρικό μήνυμα μεταδίδεται από χρήστη σε χρήστη και πιθανώς έχει απήχηση, διότι προέρχεται από αξιόπιστη πηγή, σε αντίθεση με το εμπορικό σήμα ή την ίδια την εταιρεία.

Τα Social Media αποτελούν μια πλατφόρμα που είναι εύκολα προσβάσιμη σε οποιονδήποτε με σύνδεση στο διαδίκτυο. Η αύξηση της επικοινωνίας προωθεί την αναγνωρισιμότητα  (brand awareness) του εταιρικού προϊόντος  και βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών. Επιπλέον, τα Social Media λειτουργούν ως ένα σχετικά φθηνό μέσο για τις εταιρείες ώστε να εφαρμόσουν εκστρατείες marketing.  Με την εμφάνιση υπηρεσιών, όπως το Twitter, τα εμπόδια για την είσοδο στην εποχή των Social Media έχουν πια μειωθεί.

Τα πιο δημοφιλή Social Media είναι τα εξής:

* Facebook
* Twitter
* Linkedin
* Google +
* Flickr
* YouTube
Digg
* MySpace
* Reddit
* Tumblr
* Vimeο
* Pinterest

Το Social Media Marketing αποτελεί το νέο πεδίο ανταγωνισμού και η επιχείρηση σας θα πρέπει να χτίσει μια αξιόπιστη και σοβαρή παρουσία ώστε να εκμεταλλευτεί τα μεγάλα οφέλη των social media.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να σας παρουσιάσουμε τις προτάσεις μας για τα θέματα που σας απασχολούν.