Επικοινωνήστε μαζί μας: (+30) 210-8004447

Blog

Διαχείριση facebook page
28 Dec 2015

Facebook Essentials: Άψογη επαγγελματική σελίδα σε 4 βήματα

Η επαγγελματική σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook αποτελεί στην ουσία την φωνή του brand σας στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Ο διαχειριστής της είναι υπεύθυνος για να μεταδίδει τα σωστά μηνύματα και την κατάλληλη εικόνα στους fans - υποψήφιους πελάτες σας. Αυτό σημαίνει οτι αν δεν είναι υπάρχει το κατάλληλο άτομο για να οργανώσει και να διαχειριστεί σωστά τη “φωνή” αυτή, κινδυνεύετε να χάσετε πολλά από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Facebook και φυσικά, πωλήσεις.

Κατασκευή ιστοσελίδας
09 Dec 2015

Κατασκευή Ιστοσελίδας, μετά τι;

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας απαιτεί πολλά περισσότερα πράγματα απ' όσα φαντάζεστε! Αλλά συχνά, τα μεγαλύτερα λάθη γίνονται όχι κατά τον σχεδιασμό του site, αλλά μετά την παράδοσή του. 

Ιστοσελίδες με δωρεάν φωτογραφίες | emads
18 Nov 2015

6 ιστοσελίδες με δωρεάν φωτογραφίες για το site σας!

Αν ήδη έχετε διαπιστώσει ότι το blog της ιστοσελίδας σας είναι περισσότερο κερδοφόρο για τη φήμη σας από ό,τι περιμένατε και αφιερώνετε χρόνο για να γράφετε νέα άρθρα ή είστε μία εταιρεία, όπως εμείς που γράφουμε κείμενα για τις ιστοσελίδες των πελατών μας, σίγουρα θα υπάρχουν φορές που στο budget σας δεν υπολογίσατε την αγορά φωτογραφιών από διάσημα sites που πουλάνε φωτογραφίες.

5 λάθη στην ιστοσελίδα σας | Emads
13 Nov 2015

5 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε με την ιστοσελίδα σας

Είτε παρέχετε προϊόντα ή υπηρεσίες είτε απλώς θέλετε να δείξετε τη δουλειά σας μέσα από ένα online portfolio, η ιστοσελίδα σας πρέπει να αναδεικνύει απόλυτα την επιχείρησή σας. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να στηρίζει και να στηρίζεται από την επιχείρησή σας. Από τη στιγμή που αποφασίσατε να κατασκευάσετε μία ιστοσελίδα, αυτή πρέπει όχι μόνο να σας αντιπροσωπεύει, αλλά να συμπεριλαμβάνει όλα τα εργαλεία marketing και πωλήσεων που χρησιμοποιεί ολόκληρη η εταιρεία σας.

Αύξηση πωλήσεων B2C στην ιστοσελίδα σας | Emads
20 Oct 2015

8 κλειδιά για αύξηση των B2C πωλήσεων στην ιστοσελίδα σας

Οι πωλήσεις μέσω internet γίνονται ολοένα δυσκολότερες, με αμέτρητες ιστοσελίδες να κατασκευάζονται καθημερινά σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, βέβαια, οι ιστοσελίδες που αναρτώνται καθημερινά είναι πολύ λιγότερες, αλλά σε μία μικρή χώρα όπως τη δική μας ο ανταγωνισμός στο internet είναι εξαιρετικά μεγάλος. Οι περισσότερες εταιρείες που μας αναθέτουν την κατασκευή της ιστοσελίδας τους, μας αναφέρουν ότι θέλουν να βγαίνουν ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Συνήθως, μάλιστα, οι οι managers έχουν αφιερώσει χρόνο για την αναζήτηση πληροφοριών σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης ή τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες θέλουν να εμφανίζονται. Λανθασμένα, ο κόσμος πιστεύει ότι αν μία ιστοσελίδα καταφέρει να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google, οι πωλήσεις της θα είναι πολύ περισσότερες από το αν εμφανιζόταν, για παράδειγμα, στην τρίτη σελίδα. Όμως, όταν η ιστοσελίδα της εταιρείας σας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης, αυτό σημαίνει μόνο ότι περισσότεροι επισκέπτες θα δουν το site σας. Είστε όμως σίγουροι ότι θα αγοράσουν κιόλας;

Μάρκετινγκ περιεχομένου για ξενοδοχεία | Emads
15 Oct 2015

Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις | 9 online marketing tips

Πολλές φορές ιδιοκτήτες και managers ξενοδοχείων, οι οποίοι λαμβάνουν τις αποφάσεις σχετικά με την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου τους, υποτιμούν την αξία του περιεχομένου. Τα ταξίδια, ο τουρισμός, τα ξενοδοχεία και γενικότερα τα καταλύματα στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν τεράστιο ανταγωνισμό, οπότε είναι σημαντικό οι ιστοσελίδες να παρουσιάζουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον τομέα του marketing. Αποδεικνύεται καθημερινά ότι η ανάγκη για οργάνωση content marketing στις ιστοσελίδες ξενοδοχείων γίνεται ολοένα μεγαλύτερη. Τι είναι όμως το Content Marketing στις ιστοσελίδες των Ξενοδοχείων;

Εταιρείες Εισαγωγών-Εξαγωγών και ιντερνετ
12 Oct 2015

Εταιρείες Εισαγωγών/Εξαγωγών | e-Ανάπτυξη έρχεται!

Μετά από μεγάλη έρευνα στατιστικών στοιχείων, είμαστε σε θέση να αποδείξουμε ότι τα στατιστικά της Google ταυτίζονται σε πολλά σημεία με τους πραγματικούς αριθμούς εισαγωγών-εξαγωγών στην Ελλάδα. Μέσα από αυτό το άρθρο θα μάθετε τους σημαντικότερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε  να αυξήσετε το πελατολόγιό σας χρησιμοποιώντας το internet ως έναν από τους καλύτερους πωλητές σας.

User experience
18 Jun 2015

Γιατί οι χρήστες φεύγουν από την ιστοσελίδα σας;

Το να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας είναι μια διαδικασία δύσκολη που απαιτεί χρόνο. Το να τους κάνετε να παραμείνουν και να περάσουν αρκετό χρόνο στις σελίδες σας, ακόμα πιο δύσκολο. Το πρώτο βήμα για να αυξήσετε την παραμονή των χρηστών στην ιστοσελίδα σας, είναι να κατανοήσετε γιατί είναι σημαντικό να τους κρατήσετε μελετώντας τους λόγους που οι χρήστες- υποψήφιοι πελάτες αποχωρούν από αυτήν. Δειτε αναλυτικά τους 8 κύριους λόγους που οι επισκέπτες φεύγουν πολύ γρήγορα από το site σας και τρόπους που μπορείτε να τους ξεπεράσετε!

seo tips
22 May 2015

Τα 4 συστατικά SEO που πρέπει να γνωρίζετε!

Όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι το SEO είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη παρουσία στο ίντερνετ. Κάθε επιχείρηση στοχεύει στις υψηλότερες θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google και για να το πετύχει αυτό εφαρμόζει διάφορες τεχνικές βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, για να καρποφορήσει κάθε προσπάθεια SEO που κάνετε, πρέπει να αναλύεται στα 4 βασικά συστατικά seo: το περιεχόμενο (content), την βελτιστοποίηση εντός της σελίδας (on-site optimization),  τα links και τα social media.

Προσθήκη Buy Button στα αποτελέσματα της Google
19 May 2015

Πώς η νέα προσθήκη της Google θα βοηθήσει τις πωλήσεις σας!

Μπορεί να μην είναι ακόμα επίσημο, αλλά τις τελευταίες μέρες ακούγεται πολύ ότι η Google θα προσθέσει ένα “Buy” button (κουμπί “Αγορά”) στα αποτελέσματα αναζήτησής της. Πώς λέγεται ότι θα λειτουργήσει αυτή η προσθήκη και τι θα σήμαινε μία τέτοια αλλαγή για τους καταναλωτές, τους επιχειρηματίες, όπως επίσης για την ίδια την Google;

Πώς σας βοηθά το crowdsourced content
06 May 2015

Ενισχύστε το content σας με crowdsourced περιεχόμενο!

Σε συνέχεια του άρθρου μας για το πώς τα social media μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας, ήρθε η ώρα να αναφερθούμε σε μία πολύ μεγάλη δυνατότητα που μας προσφέρουν: αυτή του crowdsourced content

Γιατί τα social media είναι απαραίτητα για την επιχείρησή σας;
04 May 2015

Γιατί είναι απαραίτητη η παρουσία σας στα social media;

Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, για να μπορέσει μία ιστοσελίδα να έχει τη μέγιστη δυνατή απόδοση χρειάζεται η επιχείρηση να δραστηριοποιείται ενεργά και στα social media. Γιατί; Οι λόγοι είναι πολλοί, αλλά ο βασικότερος είναι ότι εκεί μπορεί να αλληλεπιδράσει άμεσα με το κοινό της. Τι κερδίζει όμως μία επιχείρηση, όταν βρίσκεται στα social media;

Γιατί η ιστοσελίδα είναι απαραίτητη;
01 May 2015

Γιατί είναι απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα;

Η online παρουσία των καταναλωτών - όπως επίσης οι διαδικτυακές αγορές - τα τελευταία παρουσιάζει δραματική αύξηση, κάνοντας πλέον περισσότερο από αναγκαία την διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων: Η ακριβέστερη αντιπροσώπευση μίας επιχείρησης γίνεται μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας, η οποία καθορίζει πλέον σε σημαντικό βαθμό τόσο την κερδοφορία όσο τη βιωσιμότητά της.

Τι κάνουμε λάθος στο lead nurturing
29 Apr 2015

Γιατί οι επαφές μας δεν μετατρέπονται σε πελάτες;

Ένα βασικό ζητούμενο σε κάθε προσπάθεια digital marketing είναι να αποκτήσουμε ποιοτικά leads, δηλαδή όχι απλώς επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας ή followers στα social media, αλλά υποψήφιους πελάτες. Πολλές φορές, ωστόσο, οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν σε αυτή τους την προσπάθεια, απορώντας τι μπορεί να φταίει. Τι μπορεί να κάνουμε τόσο λάθος τελικά;

Local SEO: μάθετε πώς να το εφαρμόσετε!
27 Apr 2015

Πώς θα κάνετε αποτελεσματικό local SEO στην ιστοσελίδα σας!

Η στροφή προς το local SEO έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Μετά το Pigeon update της Google, πρόσφατα η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης παρουσίασε το πρόγραμμα “Let's put our city on the map” για να ενθαρρύνει τις τοπικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν online παρουσία, προσφέροντάς τους δωρεάν ιστοσελίδες - φιλοξενία για ένα χρόνο. Τι πρέπει να κάνουμε όμως για να είμαστε up-to-date με το local SEO;

Personalised marketing: τι είναι και τα οφέλη του
24 Apr 2015

H δυναμική του personalized marketing

Αν ασχολείστε έστω και λίγο με το χώρο του marketing, σίγουρα θα έχετε ακούσει πολύ τελευταία για το “personalization”. Τι είναι, όμως, και πόσο χρήσιμο είναι για το digital marketing;

22 Apr 2015

6 χρήσιμα εργαλεία marketing της Google - Μέρος 1ο

Όλοι χρησιμοποιούμε την Google όταν θέλουμε να πραγματοποιήσουμε μια αναζήτηση στο ίντερνετ. Περισσότεροι από 1.17 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, ωστόσο πολλοί δεν γνωρίζουν όλες τις επιπλέον δυνατότητες που παρέχει η Google, μέσα από ειδικά εργαλεία.

Ποια λάθη να αποφύγετε στο SEO
20 Apr 2015

6 λάθη στο SEO που πρέπει να αποφύγετε!

Η προώθηση SEO είναι σίγουρα μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες τεχνικές στο χώρο του digital marketing. Eν μέσω των συνεχόμενων αλλαγών που γίνονται στον αλγόριθμο της Google και στα must dos του SEO, πολλές φορές γίνονται ορισμένα λάθη που υποβαθμίζουν τις προσπάθειές μας για προβολή ή reach – συνήθως κάποια απλά στοιχεία που αγνοούμε ή δε θεωρούμε σημαντικά. Τι πρέπει να προσέχουμε, λοιπόν;

Λειτουργία στοχοθέτησης στα οργανικά post στο facebook
17 Apr 2015

Αυξήστε το engagement στο facebook με targeted posts!

Οι περισσότεροι διαχειριστές επαγγελματικών σελίδων στο facebook στοχεύουν στην αύξηση του engagement, του ποσοστού δηλαδή της διάδρασης των fans με το περιεχόμενο της σελίδας. Αυτό γίνεται με δύο τρόπους, είτε με promoted posts είτε οργανικά. Mέσω της λειτουργίας targeting στα οργανικά posts υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσετε στους fans που σας ενδιαφέρουν αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να κάνουν engage με το περιεχόμενό σας.

Πώς βοηθούν οι συστάσεις την επιχείρησή σας;
15 Apr 2015

Σε τι χρησιμεύουν τα testimonials σε μία ιστοσελίδα;

Αν και όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το θετικό word-of-mouth για μία επιχείρηση και τις πωλήσεις της, η χρήση testimonials στις ιστοσελίδες – στο μέσο δηλαδή που έχουν οι επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με ένα ευρύ κοινό - δεν είναι διαδεδομένη στο βαθμό που θα έπρεπε. Είναι, λοιπόν, σημαντικό, να δούμε τα οφέλη που μπορούμε να αποκομίσουμε, προσθέτοντας αυτό το απλό στοιχείο στην ιστοσελίδα μας.